Chatbot M

Perinteinen, sivuston oikeassa alakulmassa oleva chatbot. Chatbot aktivoi sivustollesi päätynyttä kävijää enemmän kuin staattinen yhteydenottolomake. 

M-paketin Chatbotissa interaktiopolkuja, eli kysymyksiä ja kommentointeja (Flowmapin pituus) on 30, eli enemmän kuin S-paketissa. 

Chatbotille tehdään yrityksesi sivuihin sopiva ulkoasu. Demosivustomme alakulman chatbottia on havainnollistettu aukeavalla sisällöllä, mutta chatin paikkaa voi sivustolla esittää esimerkiksi pelkällä logolla tai pienellä "Chat"-tekstipätkällä.

Haluatko viestitellä itse asiakkaasi kanssa?

Live chat -ominaisuudessa voit itse osallistua keskusteluun ja palvella asiakastasi reaaliajassa. Live chat -ominaisuus toimii mobiiliapplikaation avulla, joten voit hypätä mukaan keskusteluun milloin tahansa, miten sinulle parhaiten sopii.

M-pakettiin kuuluu kolme live chat -käyttäjäprofiilia.

Chatbot sopii eri tarpeisiin

Myyntibotti


Voit valjastaa chatbotin liidejä keräävääksi, virtaviivaiseksi myyntibotiksi.

  • Huokuttelee sivustokävijöitä jättämään yhteystiedot
  • On jopa 3,5 kertaa tehokkaampi kuin perinteinen yhteydenottolomake (Dashly 2021)

Asiakaspalvelubotti (FAQ)


Chatbot on erinomainen myös ns. asiakaspalvelubottina, vastaten yleisimpiin kysymyksiin heti.

  • Vähentää asiakaspalvelun tehtäviä ohjaamalla sivustokävijät vastausten äärelle tai oikealle yhteyshenkilölle
  • Automatisoi usein toistuvat kysymykset
  • Tehostaa toimintaa ja säästää kustannuksia

Navigaatiobotti

 

Navigaatiobotti ohjaa sivustokävijän oikeanlaisen sisällön pariin parantaen sivustosi vierailu- ja asiakaskokemusta.

  • Sivustosi konversio paranee, kun kävijä ohjataan suoraan haluttuihin toimenpiteisiin
  • Verkkosivujen sisältöjä hyödynnetään entistä monipuolisemmin

M-pakettiin on liitettävissä myös nämä tuotteet: 

Järeä M-paketti tarjoaa ​tehokkaan tarjouspyyntöjen kerääjän ja asiakaspalvelijan samassa paketissa