Chatbot M
Perinteinen, sivuston oikeassa alakulmassa oleva chatbot. Chatbot aktivoi sivustollesi päätynyttä kävijää enemmän kuin staattinen yhteydenottolomake.
M-paketin Chatbotissa interaktiopolkuja, eli kysymyksiä ja kommentointeja (Flowmapin pituus) on 30, eli enemmän kuin S-paketissa.
Chatbotille tehdään yrityksesi sivuihin sopiva ulkoasu. Demosivustomme alakulman chatbottia on havainnollistettu aukeavalla sisällöllä, mutta chatin paikkaa voi sivustolla esittää esimerkiksi pelkällä logolla tai pienellä "Chat"-tekstipätkällä.
Haluatko viestitellä itse asiakkaasi kanssa?
Live chat -ominaisuudessa voit itse osallistua keskusteluun ja palvella asiakastasi reaaliajassa. Live chat -ominaisuus toimii mobiiliapplikaation avulla, joten voit hypätä mukaan keskusteluun milloin tahansa, miten sinulle parhaiten sopii.
M-pakettiin kuuluu kolme live chat -käyttäjäprofiilia.
Chatbot sopii eri tarpeisiin
Myyntibotti
Voit valjastaa chatbotin liidejä keräävääksi, virtaviivaiseksi myyntibotiksi.
- Huokuttelee sivustokävijöitä jättämään yhteystiedot
- On jopa 3,5 kertaa tehokkaampi kuin perinteinen yhteydenottolomake (Dashly 2021)
Asiakaspalvelubotti (FAQ)
Chatbot on erinomainen myös ns. asiakaspalvelubottina, vastaten yleisimpiin kysymyksiin heti.
- Vähentää asiakaspalvelun tehtäviä ohjaamalla sivustokävijät vastausten äärelle tai oikealle yhteyshenkilölle
- Automatisoi usein toistuvat kysymykset
- Tehostaa toimintaa ja säästää kustannuksia
Navigaatiobotti
Navigaatiobotti ohjaa sivustokävijän oikeanlaisen sisällön pariin parantaen sivustosi vierailu- ja asiakaskokemusta.
- Sivustosi konversio paranee, kun kävijä ohjataan suoraan haluttuihin toimenpiteisiin
- Verkkosivujen sisältöjä hyödynnetään entistä monipuolisemmin