Chatbot S

Perinteinen, sivuston oikeassa alakulmassa oleva chatbot. Chatbot aktivoi sivustollesi päätynyttä kävijää enemmän kuin staattinen yhteydenottolomake. 

S-paketin Chatbotissa interaktiopolkuja, eli kysymyksiä ja kommentointeja (Flowmapin pituus) on 15. Samoin S-pakettiin kuuluu Älykäs pop up -ominaisuus »

Chatbotille tehdään yrityksesi sivuihin sopiva ulkoasu. Demosivustomme alakulman chatbottia on havainnollistettu aukeavalla sisällöllä, mutta chatin paikkaa voi sivustolla esittää esimerkiksi pelkällä logolla tai pienellä "Chat"-tekstipätkällä.

Haluatko viestitellä itse asiakkaasi kanssa?

Live chat -ominaisuuden avulla voit itse osallistua keskusteluun ja palvella asiakastastasi reaaliajassa, silloin kun sinulle sopii. 

Live chat -ominaisuus on S-paketissa lisämaksullinen ominaisuus (10 €/kk per käyttäjä).

Chatbot sopii eri tarpeisiin

Myyntibotti


Voit valjastaa chatbotin liidejä keräävääksi, virtaviivaiseksi myyntibotiksi.

  • Huokuttelee sivustokävijöitä jättämään yhteystiedot
  • On jopa 3,5 kertaa tehokkaampi kuin perinteinen yhteydenottolomake (Dashly 2021)

Asiakaspalvelubotti (FAQ)


Chatbot on erinomainen myös ns. asiakaspalvelubottina, vastaten yleisimpiin kysymyksiin heti.

  • Vähentää asiakaspalvelun tehtäviä ohjaamalla sivustokävijät vastausten äärelle tai oikealle yhteyshenkilölle
  • Automatisoi usein toistuvat kysymykset
  • Tehostaa toimintaa ja säästää kustannuksia

Navigaatiobotti

 

Navigaatiobotti ohjaa sivustokävijän oikeanlaisen sisällön pariin parantaen sivustosi vierailu- ja asiakaskokemusta.

  • Sivustosi konversio paranee, kun kävijä ohjataan suoraan haluttuihin toimenpiteisiin
  • Verkkosivujen sisältöjä hyödynnetään entistä monipuolisemmin

Perustarpeisiin sopiva suoraviivainen chat-työkalu